Ferie i Danmark

Gæstevurderinger for Skagen sommerhusudlejning

Hvis du overvejer den kommende ferie som Skagen sommerhusudlejning, så kan du heldigvis I forvejen se andre gæsters vurdering af sommerhusene. Det er nemlig muligt at se turisternes gæstevurdering ved Skagen sommerhusudlejning inde hos DanCenter, der er ét af de største udlejningsbureauer for sommerhuse i Danmark. På den måde kan man sikre sig en individuel vurdering af det enkelte sommerhus fra andre turister, der kan give karakter ud fra deres oplevelser, da de lejede sommerhuset. Hvis din familie så lejer sommerhuset, så kan I naturligvis bagefter også dele jeres erfaringer med kommende gæster, og på den måde kan alle få et troværdigt indtryk af det enkelte sommerhus.

Karaktererne minder om Trustpilot

De fleste forbrugere kender begrebet fra Trustpilot, hvor man giver mellem 0 og 5 stjerner i karakter, hvor 5 er den bedste karakter for det perfekte sommerhus, hvor alt bare er i den skønneste orden. Man anvender denne karakterskala i mange andre forbindelser som ved leje af hotelværelser, vurdering af restauranter, test af biler og lignende. Gæsterne giver karakter til både udlejningsbureauets service samt til den enkelte feriebolig.

Når du derfor har fundet et interessant sommerhus, der svarer til dine ønsker og behov, så tjek først, hvad tidligere gæster mener og anbefaler. På den måde opnår du nemlig et stærkere beslutningsgrundlag, hvilket jo kan hjælpe dig til at booke et perfekt sommerhus. Hvis mange gæster klager over noget ved ferieboligen, så kan udlejningsbureauet jo også få bragt problemet i orden, således ferieboligen igen kan få en attraktiv karakter og bedømmelse.

Sådan virker karaktererne

Du skal være opmærksom på, at skalaen går fra 1 til 5, hvor 5 er godt og 1 er skidt. For hvert sommerhus er der tale om en gennemsnitsberegning af alle indkomne gæstevurderinger på den enkelte feriebolig i de anvendte sæsoner, og på den måde bliver tallene troværdige.

En enkelt utilfreds gæst skal jo ikke kunne ændre mærkbart ved resultatet, hvis over 90 % er meget tilfredse. På den anden side kan et par gode anmeldelser heller ikke fjerne problemer ved sommerhuset, som mange gæster har anmeldt med dårlige karakterer.

Alle gæster får et e-mailspørgeskema ved afrejsen, sådan de frivilligt kan komme med deres erfaringer til kommende feriegæster. De fleste større ferieudlejningsfirmaer og rejsebureauer anvender disse spørgeundersøgelser fra deres kunder, således kommende gæster bedre kan vælge den rette feriebolig ud fra deres ønsker. Hvis en feriebolig kun har dårlig omtale af aktiviteter til småbørn, så vil en familie uden småbørn jo ikke tage denne anmeldelse i betragtning.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *